אסון בקריית מלאכי: נער חרדי נהרג לאחר שנפגע מרכב

נתי קאליש 1 Comment on אסון בקריית מלאכי: נער חרדי נהרג לאחר שנפגע מרכב

תאונה קטלנית בצומת הכניסה לקריית מלאכי: צעיר חרדי כבן 15 מקהילת חב"ד בעיר נפגע קשות מרכב שחלף במקום, ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותו | משטרת ישראל פתחה בחקירת התאונה הקשה, והכביש נחסם לתנועה

צילום: דוברות איחוד הצלה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נער (כבן 15) נפגע מרכב חולף בכביש 3 בסמוך לצומת הכניסה לקריית מלאכי. צוותי הרפואה של איחוד הצלה ומגן דוד אדום, העניקו לו סיוע וביצעו החייאה, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו.

חזי רוזנבאום חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח – הנער הולך רגל איבד את הכרתו כתוצאה מפגיעת רכב. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים".

בועז שרון סגן ראש סניף איחוד הצלה בקרית מלאכי שהשתתף בפעולות החייאה הוסיף: "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א צביקה זילברמן סיפר: "הנער שכב על הכביש בסמוך לרכב שהיה עם שימשה מנופצת ופגיעות פח קשות. הוא היה מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

מהמשטרה נמסר כי: "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ת.ד בכביש 3 בצומת קריית מלאכי בה רכב פגע בנער כבן 16 שרכב על קורקינט. נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב לכיש. בעקבות התאונה, נחסם לתנועה כביש 3 בצומת קריית מלאכי לכיוון מערב, שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה".

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר אמר בהתייחסות לתאונה הקטלנית: "קיבלנו בתדהמה את הבשורה המרה על פטירתו של הנער כתוצאה מתאונת דרכים קשה בכניסה לקריית מלאכי. הנער הצדיק, בן לקהילת חב"ד בעיר השתתף בהנחת תפילין באחת החנויות הסמוכות. ראש חודש אב וערב שבת הפכו ליום אבל ויגון. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומחבקים אותה ברגעים קשים אלו. העירייה תעמיד לרשותם את כל הסיוע והמעטפת האפשריים".



1 תגובות

מיין תגובות